مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب جشن رمضان و طرح‌های حمایتی کمیته امداد از محرومان و مستمندان تاکنون بیش از 252 خیر نیکوکار و حامی توانمند ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۵۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 07 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در جریان بازدید خود از جشن ضیافت رمضان و غرفه‌‌های برپا شده کمیته امداد در حمایت از محرومان و خانواده‌های نیازمند اظهار داشت: اگر ثبت نامی از خیرین و حامیان داشتیم تنها در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند بوده که در قالب طرح محسنین و اکرام و ایتام به انجام رسیده است.

وی افزود: برنامه‌های کمیته امداد در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) آغاز شده و تا فردا نیز ادامه دارد، همچنین امدادگران کمیته امداد در جلوی مصلی‌ها و مراکز پرتردد حاضر هستند تا ثبت‌نام‌ها را در قالب این طرح انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: 252 خیر و نیکوکار که در این طرح‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، کفالت 212 خانوار از خانواده‌های ایتام و نیازمندان را بر عهده گرفته‌اند.

زلالی با بیان اینکه 179 نفر از خیرین، در قالب طرح اکرام ایتام حمایت‌های خود را از 179 نفر ایتام اعلام داشته‌اند، گفت: 73 نفر از حامیان نیز در قالب طرح محسنین حمایت‌های خود را از 82 خانواده نیازمند در قالب این طرح اعلام کرده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه هنوز این امر خداپسندانه توسط خیرین نیکوکار ادامه دارد، بیان کرد: خیرین برای شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در مصلی‌ها و محل برپایی نمایشگاه کمیته امداد در محوطه‌ بقعه شیخ صفی‌الدین مراجعه کنند، تا بر اساس نیات خود در قالب طرح اکرام ایتام، طرح ‌محسنین و سایر طرح‌های حمایتی، حمایت‌های مادی و معنوی خود را اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیرین با ثبت‌نام در این طرح‌ها ماهیانه مبلغی را به حساب ایتام و خانواده‌های نیازمند واریز می‌کنند، ادامه داد: خیرین علاوه بر واریز مبلغ ماهیانه می‌توانند حمایت‌های خود را در قالب کمک به تأمین نیازهای اساسی خانواده‌ها، تأمین سبد کالایی،‌ اطعام و افطاری، کمک به تأمین جهیزیه‌ نوعروسان و آزادی زندانیان نیازمند اعلام کنند.

زلالی دلگرمی خانواده‌های آسیب‌پذیر را در گرو مساعدت‌های خیرین اعلام کرد و یادآور شد: حمایت متولیان از خانواده‌های مستمند باعث می‌شود تا آنان خیرین را به عنوان پشتیبانی محکم در کنار خود احساس کرده و احساس بی‌نیازی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار