فرمانده سپاه الغدیر یزد مطرح کرد
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش سپاه در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب گفت: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 11 April 2018

سردار فتح‌الله جمیری سه‌شنبه‌شب در نشست صمیمی با پایوران ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به لزوم بهره‌مندی از فرصت باقیمانده ماه رجب، بر خودسازی و مواظبت در ماه‌های رجب و شعبان تأکید کرد و افزود: ما هرچه در این ماه‌ها ظرفیت خود را آماده‌تر از قبل نماییم خداوند در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به همان اندازه به عمر، زندگی، کار، رزق و روزی ما برکت می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به وجود معنویت در مجموعه سپاه و بسیج اظهار داشت: این روحیه معنوی در دوران دفاع مقدس به‌خوبی مشخص بود چراکه با عده‌ای قلیل کارهای بزرگی انجام می‌گرفت و موفقیت‌های بسیاری به دست می‌آمد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و تلاش‌های دشمن را برای کم‌رنگ کردن نقش این نهاد مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ناکام گذارد.

وی در پایان، موفقیت امروز سپاه و بسیج را نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دانست و گفت: دشمن، این موضوع را هدف قرار داده است و همیشه و در همه‌جا می‌خواهد خدشه‌ای بر آن وارد نماید که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.

در ابتدای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان به بیان مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این ناحیه و برنامه‌های آینده پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار