مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:یکی از مقاصد گردشگران در ایام نوروز امسال بقاع متبرکه است،که با اجرای طرح آرامش بهاری که در طول ایام نوروز از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در خدمت زوار بودیم.
کد خبر: ۵۸۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 11 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت الاسلام آیت الله عباسیان امروز در آیین اختتامیه طرح نوروزی آرامش بهاری که در مجتمع فرهنگی آل آقا برگزار شد، افزود:امروز با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب فرهنگی توانستیم در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان بسیار موثر واقع شویم.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال بیش از ۳۶۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی از  امامزادگان سطح استان بازدید  کردند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار بازدید از امامزدگان ۱۳۰ هزار نفر از خیمه های معرفت، ۷۰ هزار کودک از غرفه های مربوط به کودکان، ۱۱ هزار نفر از غرفه های چند رسانه ای  نیز بازدید کردند.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد:ایستگاه مشاوره یکی از ایستگاههایی که در طول این مدت بسیار تاثیر گذار عمل کردکه با حضور ۷۰ روحانی اعزامی از قم به بیش از ۳۲ هزار نفر مشاوره دینی و خانوادگی داد.

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حدود ۹۳ هزار نفر از در طول ایام نوروز امسال در بقاع متبرکه اسکان و از امکانات رفاهی بهره گرفتند.

 وی تاکید کرد: امامزاده ها باید پناهگاهی امنی برای مردم باشند و نباید دنبال نسخه های غربی باشیم.

عباسیان افزود:متاسفانه چند وقتی است مسئولین میراث فرهنگی استان کرمانشاه به خاطر ۲ تکه سنگ در محدوده امامزاده ابراهیم(ع) اجازه ساخت و ساز و گسترش این مکان مقدس را نمی دهد و این جای بسی تاسف است و چنین اشخاصی استحقاق تصدی در امور را ندارند.

وی گفت: با زحمت بسیار توانسته ایم اعتباری را به دست آوریم  ولی به خاطر ممانعت میراث فرهنگی  نتوانستیم یک ریال آن را جذب کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار