رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: عاملان حمله به آمبولانس 115 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در منطقه میانچیل این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 21 April 2018

ابراهیم محمدی افزود: شب گذشته (جمعه) از طریق تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 جیرفت گزارش یک تصادف در روستای حسین آباد دهدار با 2 مصدوم اعلام شد.
وی ادامه داد: بلافاصله نزدیکترین کد آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از گذشت چند دقیقه فرد تماس گیرنده مجدد با مرکز فوریت های پزشکی جیرفت تماس برقرار و اعلام کرد نیاز به آمبولاس نیست و پس از آن ماموریت لغو شد.
وی بیان کرد: پس از گذشت 20 دقیقه فرد دیگری تقاضای آمبولانس کرد و مدعی شد تماس گیرنده قبلی رهگذر بوده و مصدومین نیاز به آمبولانس دارند که مجددا آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی گفت: قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، افرادی ناشناس در مسیر با پرتاب سنگ به خودرو امدادی حمله ور شدند که موجب شکسته شدن شیشه جلو آمبولانس شده است.
وی ادامه داد: پرسنل اورژانس به علت ناامن بودن منطقه مجبور به ترک محل حادثه شدند و با پلیس تماس گرفته و تقاضای همکاری و پیگیری کردند که با همکاری و پیگیری فرماندهی انتظامی، پرسنل پاسگاه میانچیل سریعا وارد عمل شدند و 2 عامل این حادثه را دستگیر و بازداشت کردند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار