مدیر اداری و منابع انسانی مركز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: بیش از ۱۵ هزار كارت شناسایی هوشمند برای طلاب حوزه علمیه خراسان صادر شده است.
کد خبر: ۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 09 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل كاظمی اظهار داشت: پس از تکمیل فرآیند برنامه ریزی برای صدور کارت هوشمند توسط دفتر فناوری اطلاعات، نسبت به توزیع کارت‌ها اقدام شد و طلاب عمومی برای دریافت كارت خود می‌بایست به این مركز مراجعه كنند.

وی گفت: تاكنون بیشتر كارت‌ها توزیع شده و كارت های باقیمانده هر روز در ساعات اداری ۸ تا ۱۴ توزیع می‌شود.

وی با بیان اینكه كارت طلاب مدارس علمیه مشهد و شهرستان‌ها نیز توسط تیمی با مراجعه حضوری به مدارس توزیع شده است، گفت: افرادی كه تاكنون موفق به دریافت كارت نشده اند می توانند همه روزه در ساعات اداری با مراجعه به اتاق ۱۰۳ مركز مدیریت نسبت به دریافت كارت خود اقدام كنند.

حجت‌الاسلام كاظمی درباره توزیع كارت ویژه طلاب خواهر ابراز داشت: اگر فردی كارت مربوطه را در مدرسه خود دریافت نكرده باشد، می تواند با مراجعه حضوری به مركز مدیریت، نسبت به این امر اقدام كند.

وی با اشاره به اینكه برای طلاب غیرایرانی هیچ كارتی صادر نشده است، درباره تداوم صدور كارت به ویژه برای طلاب جدیدالورود، توضیح داد: با توجه به اینكه طلاب جدید الورود در هر سال به صورت متناوب ثبت نام می كنند، صدور كارت هوشمند طلاب حوزه علمیه خراسان برای این افراد پس از ثبت نام، صادر و توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار