مربی اسبق تیم ملی کاراته گفت: عدم اعزام جوانانی که زحمات فراوانی برای مسابقات آسیایی کشیده بودند جامعه کاراته را در شوک بزرگی فرو برد.
کد خبر: ۵۹۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،احسان حیدری اظهار داشت: شنیدن خبر عدم اعزام ملی پوشان رده سنی امید کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا شوک بزرگ و خبر ناامیدکننده‌ای برای اهالی ورزش بود.

وی افزود: تربیت قهرمانان با تلاش مستمر و همه جانبه توسط بازیکنان و مربیان سال‌ها و ماه‌ها طول می‌کشد و با هزاران خون و دل این بازیکنان به عضویت تیم ملی درمی‌آیند و آماده افتخارآفرینی در میادین آسیایی و جهانی شوند و بنده به عنوان مربی یکی از این بازیکنان شاهد و درگیر تلاش‌ها و زحمات این قهرمانان بوده‌ام، اما اکنون بعد از این مشقت‌ها خبر
شوکه‌کننده عدم اعزام ملی پوشان امید به رقابت‌های آسیایی ژاپن کام همه اهالی کاراته را تلخ کرده است و چطور می‌توان از زحمات شبانه‌روزی این جوانان و مربیان آن‌ها به سادگی گذر کرد و آنها را نادیده گرفت.

مربی اسبق تیم ملی کاراته با بیان اینکه این پنج جوان چکیده قهرمانانی هستند که قرار است طی سال‌های آینده جایگزین نفرات پرافتخار بزرگسالان شوند، گفت: تمام اعضای کنونی تیم ملی بزرگسالان که اکنون از بهترین‌های دنیای کاراته هستند از مسیر مسابقات آسیایی و جهانی رده‌های سنی راه بزرگی کردن را یاد گرفتند و این جوانان حداقل تا دو المپیک آینده به عنوان سرمایه‌های این ورزش محسوب می‌شوند بنابراین وظیفه همه ما حفظ و ارتقای این سرمایه‌های باارزش است.

حیدری خاطرنشان کرد: اینکه وزارت ورزش نتواند هزینه و روال اعزام ملی پوشان امید به مسابقات آسیایی را فراهم کند قابل قبول جامعه ورزش کشور نیست و امید داریم تا فرصت داریم چاره‌ای اندیشیده شود تا این فرصت طلایی برای این جوانان و ورزش کشور از دست نرود.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار