مهدی مهدوی‌کیا بدون اینکه نامی از کسی ببرد، در صفحه توییتر خود یک متن کوتاه منتشر کرده است.
کد خبر: ۵۹۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 28 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، پس از آنکه علی اکبر رائفی پور در یکی از سخنرانی‌هایش به مهدی مهدوی کیا و کریم باقری اهانت کرد، مهدوی‌کیا که همیشه از حاشیه ها دوری کرده، در صفحه توییتر خود متنی کوتاه منتشر کرد که البته در این متن، نام هیچ کسی را نیاورده است.

مهدوی‌کیا نوشت: امید به روزی که چاپلوسی ریشه کن بشه و هر کس نون تواناییش رو سر سفره ببره. امان از حسادت و مشکلات درونی که آسایش آدم‌ها رو می‌گیره.

توییت مهدوی‌کیا پس از سخنرانی رائفی‌پور +عکس
رائفی پور در یکی از سخنرانی‌های خود درباره مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری گفت: یکی از آن‌ها در حال تبلیغ خمیردندان است و دهانش را بسته. یعنی لب‌ها را می‌توان با آن شست. آن یکی در حال تبلیغ ماست و دوخ است؛ ماست و دوخ، با خ! در حال خندیدن است. گفتم خب جای این‌ها را عوض می‌کردید. خمیردندان را می‌دادی دست اون، ماست و دوغ را می‌دادی دست این!

او ادامه داد: بابا این‌ها مشاور رسانه‌ای ندارند؟ این همه پول‌ها را می‌گیرند و پورشه سوار می‌شوند، ماهی دو میلیون تومان بده به یک نفر که بیاید مشاور رسانه‌ای‌ات بشود تا شرکت‌ها این طوری از شما استفاده نکنند. بعد این‌ها در حوزه‌های امنیت ملی کارشناس می‌شوند. می‌گویند کاش این قدر پول که در سوریه و لبنان خرج کردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ کن بابا!

 

 

//خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار