امام جمعه گناباد گفت: فلسطین خط مقدم جبهه اسلام در مقابل صهیونیستها می باشد و اگر مقاومت ملت فلسطین، لبنان و سوریه نبود، صیونیستهای متجاوز و جنایتکار اکنون اکثر کشورهای اسلامی را بلعیده و ملت‌های مسلمان آنرا پایمال می‌کردند.
کد خبر: ۵۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 10 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ندای گناباد،‌ حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های امروز نماز جمعه گناباد گفت: امروز فلسطین خط مقدم جبهه اسلام در مقابل صهیونیست ها می باشد و اگر مقاومت ملت فلسطین، لبنان و سوریه نبود، صیونیست های متجاوز و جنایتکار اکنون اکثر کشور های اسلامی را بلعیده و ملت های مسلمان را پایمال می کردند.

وی با بیان اینکه آل یهود با حمایت آمریکا و مزدورانش مثل سعودی ها، قطری ها و سایر اعراب بی غیرت خلیج فارس در راستای منافع آمریکا و اسرائیل صف بندی کرده اند، افزود: هدف از تشکیل گروه های ترویستی، ریختن خون مسلمانان به منظور تامین امنیت اسرائیل و غافل کردن امت اسلام از فلسطین است و به همین جهت تاکنون داعش و تکفیری ها، یک تیر به طرف صهیونیست ها شلیک نکرده اند.

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: هدف حضرت امام (ره) از روز قدس و هدف ملت با ایمان و آگاه ایران هم صدا با تمامی مسلمانان آگاه و حق طلب جهان این است که علی رغم خیانت آل سعود و عرب های ذلیل خلیج فارس، ملت ایران تا احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین و بازگشت قدس به جهان اسلام هرگز از پای نخواهند نشست.

امام جمعه گناباد با اشاره به حادثه کشتار مسجد گوهرشاد توسط رضا خان پهلوی گفت: مردم مسلمان با پرچمداری عالم مجاهد علامه بهلول گنابادی و تایید مراجع گردهمایی در مسجد گوهر شاد برگزار نمودند و درخواست لغو قانون کشف حجاب اجباری و آزادی مرجع دینی داشتند که رژیم سفاک پهلوی پیش چشم مردم دنیا دستور داد با مسلسل مردم را قتل عام کنند و هزاران مسلمان به خاک و خون کشیده شدند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: با این وجود، قدرت خدا رضا خان و فرزندش نابود شدند و اسلام ماند و بانوان مسلمان با تمام وجود از یادگار حضرت زهرا (س) که حجاب و عفاف می باشد، حمایت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار