کد خبر: ۵۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 02 May 2018

تابناک / تیم فوتبال سپیدرود با هدایت کریمی توانست با حداقل امتیاز لیگ برتری بماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سپيد رودى ها فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال را با سرمربيگرى نظر محمدى آغاز كردند تا جايى كه با رفتن اين مربى اميد روانخواه جايگزين او شد، مربى كه بعد از نظر محمدى توانست از ٢ بازى ٣ امتياز براى سپيد رودى ها بگيرد.

اما پس از حضور مديران جديد در راس باشگاه كم كم نام على كريمى به ميان آمد و اين مربى پس از مذاكرات با مسئولان باشگاه هدايت سپیدرود را بر عهده گرفت.

سپيد رودى ها در پايان ليگ هفدهم با سرمربيگرى على كريمى موفق شدند رده سيزدهم را به خود اختصاص دهند. اين تيم در رقابت هاى فصلى كه گذشت توانست ٨ برد،٦ مساوى،١٦ باخت،٢٤ گل زده و ٣٩ گل خورده را در كارنامه به ثبت برساند. البته ناگفته نماند اين تيم پايان تلخ و شكست سنگینی را در هفته آخر مقابل پرسپوليس داشت، اما با این وجود توانست ليگ برترى بماند.

تيم فوتبال سپيد رود رشت در دور رفت و برگشت در زمان سرمربيگرى على كريمى و نظر محمدى هيچ بردى خارج از خانه نداشته است.

على كريمى در زمان هدايت تيم سپيد رود در دور برگشت بازى ها حتى يك گل زده هم در ديدار هاى خانگى نداشته است.

در دور رفت بازى هاى سپيد رود مقابل حريفان ،سنگين ترين شكست با سرمربيگرى نظر محمدى در شهر بوشهر آن هم مقابل تيم پارس جنوبى بوده كه سپيد رودى ها نتيجه را ٣ بر يك به حريف واگذار كردند.

همچنين در دور برگشت رقابت هاى ليگ هفدهم نيز سنگين ترين شكست هاى سپيد رود مربوط به بازى مقابل تيم هايى همچون صنعت نفت ،استقلال تهران ،پرسپوليس و ذوب آهن آن هم با هدايت على كريمى بوده است.

تيم قرمز پوشان در زمان هدايت نظر محمدى در ابتداى فصل از ١٥ بازى ١٢ امتياز گرفته است .همچنين سپيد رودى ها با هدايت روانخواه در ٢ بازى ٣ امتياز كسب و اين تيم با هدايت على كريمى نيز از ١٣ بازى توانسته ١٥ امتياز كسب كند.

تمام برد هاى تيم فوتبال سپيد رود چه با هدايت نظر محمدى و يا على كريمى در بازى هاى خانگى بوده است.

تيم مشكى پوشان تنها تيمى بود كه در دور رفت و برگشت رقابت ها مقابل سپيد رود توانسته به برد دست پيدا كند و اين تيم را شكست دهد.

تيم فوتبال سپيد رود از لحاظ هوادار پس از تيم استقلال و پرسپوليس در رده سوم قرار مى گيرد و اين تيم هم جزو تيم هاى پر تماشاگر است.

بدترين دوران سپيد رود در ليگ هفدهم به ٥ بازى آخر در دور رفت برمى گردد چرا كه اين تيم از هفته يازدهم تا شانزدهم مقابل پارس جنوبى ،ذوب آهن ،تراكتورسازى ،فولاد و پرسپوليس نتايج ضعيفى را رقم زده است.

بهترين رتبه سپيد رود در ليگ هفدهم هفته هفتم با هدايت نظر محمدى بوده و اين تيم توانسته رده هفتم را از آن خود كند و اما بدترين رتبه هم مجدد با هدايت همين مربى در پايان هفته شانزدهم بوده كه سپيد رود رتبه ١٥ را به خود اختصاص داده است.
مؤثر ترين بازيكنان سپيد رود

از مؤثر تَرين بازيكنان سپيد رود مى توان به زوج حسين ابراهيمى و پويا نزهتى اشاره كرد كه ٦٠ درصد گل و پاس گل هاى اين تيم توسط اين ٢ بازيكن به ثمر رسيده است.
جوانگرايى نظر محمدى و مسن ترين سپيد رود با كريمى

حضور نظر محمدى در تيم سپيد رود باعث جوانگرايى در اين تيم شده و اين مربى بازيكنانى همچون اميد سام كن ،آقايى پور ،ملكى و غلامى را به تركيب اضافه كرده و اين در حالى است كه على كريمى با حضورش ميانگين سنى تيم را با حضور بازيكنانى همچون مهدوى ،كار دوست ،نورمحمدى و غلامى افزايش داده است .البته با حضور بازيكنان مسن در تيم سپيد رودى ها موفقيت هاى بيشترى را هم كسب كرده اند.

تيم سپيد رود در ابتداى فصل نيز با مشكلات مديريتى همراه بود تا جايى كه با حضور مالك جديد اين تيم توانست در شرايط و امكانات قابل قبول ترى قرار گيرد. اين روزها با وجود اينكه سپيد رود در ليگ برتر ماندگار شد اما هنوز تكليف على كريمى و اين باشگاه براى ادامه همكارى در فصل آتى مشخص نيست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار