رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد از بهره‌برداری آزمايشي يك مسیر جدید در حوزه ناوگان اتوبوسرانی شهري يزد در محدوده خيابان‌هاي امام(ره)، مهدي(عج) و سلمان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 07 May 2018

«محمد رضا شفیعی» با بيان اين كه خدمات رساني به شهروندان در اين مسير از طريق دو دستگاه مینی‌بوس ایسوزو انجام مي‌شود، گفت: این مسیر از میدان شهید بهشتی آغاز و پس از طي مسيرهاي خیابان امام خمینی، خیابان مهدی، بلوار شهید عاصی زاده، خیابان سلمان فارسی(بيمارستان گودرز)، مجموعه امیرچخماق و ادامه مسیر بازگشت در خیابان امام خمینی به میدان شهید بهشتی ختم مي‌‌شود.

وی افزود: علت اصلي ايجاد این مسیر، درخواست‌های مکرر مردم در منطقه دو یزد شامل محدوده خیابان سلمان و پشت تکیه امیرچخماق بود، هرچند كه نظر کارشناسی همکاران حمل و نقل شهری و تشویق شهروندان به عدم استفاده از خودروهای تک‌سرنشین نيز سازمان را مجاب به راه‌اندازی اين مسیر جدید كرد.

این مسئول در مورد جزئیات این مسیر گفت: طول مسیر 32 در مجوع با زمان رفت و برگشت 30 دقیقه و زمان انتظار در ايتستگاه‌ها  15 دقیقه است.

شفیعی خاطرنشان كرد: فعاليت این مسیر به طور آزمایشی آغاز شده و تا نیمه خرداد فعالیت خواهد کرد ولي چنان چه مورد استقبال شهروندان قرار گیرد، خدمات‌رساني در اين مسير همچنان ادامه خواهد يافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار