معاون اقتصادی استاندار:
معاون اقتصادی استاندار گفت:قسمتی ازمشکلات صادرات با بسته بندی مناسب محصولات حل خواهد شد زیرا که صنعت بسته بندی نقش حائز اهمیتی در تسهیلِ صادرات و افزایش هر چه بیشتر جذب مشتری در بازارها ایفاء می‌کند.
کد خبر: ۶۰۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 09 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،منوچهر حبیبی" در شورای راهبری خوشه بسته بندی استان گفت: صنعت بسته بندی نقش حائز اهمیتی در تسهیلِ صادرات و افزایش هر چه بیشتر جذب مشتری در بازارها ایفاء می‌کند.


وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر فعالان حوزه تولیدی، اقتصادی و صادراتی به کیفیت بسته بندی محصولاتِ خود، اظهار داشت: موضوع بسته بندی در فروش اقلام و محصولات تولیدی در دو عرصه داخلی و خارجی به میزانی حائز اهمیت است که بسیاری فعالیت در حوزه بسته بندی را در قالب یک صنعت ویژه بررسی و ارزیابی می کنند.


حبیبی گفت:در حال حاضر بسیاری از محصولات زارعی و کشاورزیِ ما بصورت فله ای به بازار عرضه می شود که در صورت برخورداری از بسته بندی مناسب، علاوه بر جذب هر چه بیشتر مشتری، سود آوری فزآینده تری نیز حاصل خواهد شد.


معاون اقتصادی استاندار افزود:در بیشتر موارد شاهد هستیم که محصولات بدون بسته بندی یا با بسته بندی های نامناسب در بازار عرضه شده یا به صورت فله ای با بسته بندی های نامناسب پ فروخته می‌شوند.


وی بیان کرد:جامعه مصرفی نیازمند محصولاتی با سایزها و بسته بندی های متفاوت بوده و اهمیت صنعت بسته بندی به تدریج برای بنگاه ها و برنامه ریزان اقتصادی در حال آشکار شدن است.


حبیبی در پایان یاد آور شد: بخش خصوصی و دولتی باید در کنار یکدیگر همکاری و تعامل خوبی داشته باشند و به یکدیگر اعتماد کنند تا بتوان به نتایج خوبی در حوزه صادرات دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار