رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای شهر مشهد گفت: با تصویب شورای شهر کارگروه ایثار و شهادت در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد تشکیل شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 13 July 2015
حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد کمیسیون ویژه ایثار و شهادت بودیم اما با نگاهی که به آیین‌نامه داخلی شورای شهر داشتیم که اگر کارگروه در این ارتباط تشکیل شود بهتر می‌تواند به این موضوع کمک کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای شهر مشهد افزود: بر این اساس با مصوبه شورای شهر این کارگروه در کمیسیون فرهنگی تشکیل می‌شود.

محمدکمال سرویها، دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز گفت: ما از اجازه تشکیل کمیسیون ویژه در آیین‌نامه در شورای چهارم به خوبی استفاده کردیم که نتایج خوبی داشت و به نظر من کمیسیون ایثار و شهادت نیز می‌تواند در این موضوع نتایج خوبی داشته باشد.

محمد سهیلی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد نیز گفت: به نظر من ایجاد کمیسیون ایثار و شهادت که در ساختار کمیسیون فرهنگی است کار درستی نیست و آنچه که در ایثار و شهادت به آن نیاز داریم موضوع تدوینی است که کارگروه ایثار و شهادت باید موضوعات را بعد از تدوین در اختیار کمیسیون فرهنگی بگذارد.

گفتنی است؛ در نهایت با تصویب شورای شهر مشهد به منظور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهر مشهد مقرر شد کارگروه ویژه ایثار و شهادت ذیل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار