معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف،‌ مبانی اعتقادی و روان شناختی حجاب در قالب سلسله  نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در حرم مطهر رضوی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 13 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ٢١ تیرماه؛ روز ملی «حجاب و عفاف» سلسله مباحث مبانی اعتقادی و روانشناختی حجاب، در حرم رضوی تبیین و بررسی می‌شود.

وی افزود: ٢١ تیرماه یادآور قیام خونین رضاخان علیه مردم و موضوع کشف حجاب در مسجد گوهرشاد است و به همین مناسبت نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» این هفته با محور «حجاب و عفاف» برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «نقش خانواده در نهادینه‌سازی حجاب در جامعه»، «مبانی اعتقادی حجاب»، «مبانی روانشناختی حجاب»، «غیرت‌مندی و عفت‌ورزی» «تبیین علل و عوامل حجاب‌گریزی»، «خانواده مذهبی و ارزش‌های ملی» و «آثار روانشناختی مناسبات ملی مذهبی» 7 موضوعی هستند که در سلسله مباحث مبانی اعتقادی و روانشناختی حجاب مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» ویژه عموم زائران و مجاوران هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود؛ همچنین حلقه‌های معرفت ویژه خواهران و برادران نیز در رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالحجه، دارالاجابه، مرکزپاسخگویی (مدرسه پریزاد) و صحن‌های متبرکه رضوی دایر است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار