مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: اورژانس اجتماعی با وظیفه مداخله در آسیب ‌های اجتماعی 90 درصد جمعیت این استان را زیرپوشش دارد.
کد خبر: ۶۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا پوریوسف روز چهارشنبه در مراسم معرفی رئیس جدید بهزیستی قوچان افزود: طلاق، خشونت و اعتیاد از بیشترین آسیب‌ های اجتماعی در این استان است و افزایش مراکز اورژانس اجتماعی استان از 9 مرکز به 20 مرکز موجب مداخله جدی در این زمینه ‌ها شده است. 
وی اظهار کرد: پدیده طلاق طی 2 سال گذشته برای اولین بار به رغم افزایش آن در کشور در این استان روند نزولی داشته و برای افزایش ازدواج نیز نیازمند برنامه ‌ریزی هستیم.
وی با اشاره به انجام 160 فعالیت در 30 مأموریت سازمان بهزیستی گفت: مراکز دولتی و غیردولتی بازوان این سازمان و خیرین نیز سرمایه ‌های اجتماعی در انجام مأموریت‌ های محوله هستند. 
فرماندار قوچان نیز در این مراسم گفت: سازش متقاضیان طلاق در این شهرستان از سه درصد به 12 درصد افزایش یافته و میزان طلاق نیز سال گذشته 27 درصد کاهش داشته است.
علیرضا قامتی با بیان اینکه دولت همواره به دنبال توانمندسازی جامعه از روش‌ های مختلف است افزود: تکریم مردم یکی از اصول نظام اسلامی است که سازمان ‌ها و نهادهای مختلف به ‌ویژه بهزیستی باید این امر را در اولویت کارهای خود قرار دهند. 
در این مراسم از زحمات ناصر نیک افشار قدردانی و براتعلی دیانت به‌ عنوان سرپرست اداره بهزیستی قوچان معرفی شد. 
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار