استاندار خراسان رضوی در بازدید از صنایع استان از دو واحد تولیدی مواد غذایی و چینی در مشهد و چناران بازدید کرد.
کد خبر: ۶۱۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 26 May 2018

به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان پیش از ظهر امروز با حضور در این واحدها از نزدیک در جریان روند فعالیت و مسائل و مشکلات این واحدها و اقدامات صورت گرفته برای توسعه کار و اشتغال در آنها قرار گرفت.

پس از پایان این بازدیدها جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان هم با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی شعار امسال و محور عمل همه بخش ها اهم از تولید ، خدمات و سیاستگذاری است، افزود: در راستای تحقق این شعار باید از همه ظرفیت های موجود در سطح استان بهره گرفت و حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران فعال در این عرصه خود عاملی برای ترغیب و توسعه سرمایه گذاری هاست.

وی افزود: امسال با توجه به برنامه ریزی انجام شده 110 هزار اشتغال باید ایجاد شود که در این راستا طرح های حمایتی دولت ، خود کمک جدی به این حوزه است از جمله تسهیلات تبصره 18 ، رونق تولید و نیز توسعه اشتغال روستایی که فرصت و ظرفیت خوبی برای اقدام فعالان اقتصادی در این حوزه و استفاده از این تسهیلات در راستای تحقق شعار سال و اشتغال و تولید مولد است.

در این جلسه مشکلات 9 واحد تولیدی ، صنعتی استان اعم از مباحث مربوط به ممنوع الخروجی مدیر واحد تا مالیات و تقسیط بدهی و غیره طرح شد و برخی که در داخل استان قابل رفع بود ، تصمیم گیری شد و مساله دو واحد دیگر که در استان قابل حل نبود به ستاد تسهیل کشور ارسال شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد واحدهای دارای بیش از 100 کارکن که دارای بدهی بوده  می توانند با تصویب ستاد تسهیل استان برای استفاده از تسهیلات رونق تولید معرفی شوند.

 

 

منبع : پایگاه وزارت کشور 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار