مدير امور آموزش دانشگاه محقق اردبيلی از ثبت نام بالغ بر هزار نفر در 47 عنوان درس در ترم تابستانی دانشگاه محقق اردبيلی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 13 July 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، اميد سفاليان در جمع خبرنگاران گفت: ترم تابستان با هدف حمايت تحصيلی دانشجو و کمک به فراغت از تحصيل وی اجرا می شود.

وی با بيان اينکه برخی از دانشجويان دروس خود را به موقع اخذ نکرده اند، افزود: ما از گروه های آموزشی خواستيم تا نيازهای خود را ارائه کرده و بر اساس آن دروس ترم تابستان را انتخاب کنند.

سفاليان از جمله ويژگی‌های شاخص ثبت نام برای ترم تابستانی را ثبت نام، اخذ شماره دانشجويی و انتخاب واحد به صورت الکترونيک اعلام و تصریح کرد: دراقدام قابل توجهی نرم افزارهای ثبت نام، توسط دو نفر از پرسنل حوزه معاونت آموزشی دانشگاه تهيه و راه اندازی شده است.

مدير امور آموزش دانشگاه محقق اردبيلی فعاليت گروه معارف دانشگاه، آموزش دانشکده فنی، علوم رياضی و علوم پايه در برنامه‌های ترم تابستان را قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: برای اينکه کل دانشگاه در برنامه‌های ترم تابستان درگير نشوند، اجرای برنامه‌ها به دو دانشکده علوم پايه و علوم رياضی واگذار شده است.

وی تعداد ثبت نام و انتخاب واحد را بالغ بر هزار نفر دانشجو عنوان کرد و افزود: درآمد قابل توجهی از فعاليت اين بخش امور آموزش، برای دانشگاه بدست می آيد.

سفاليان با بيان اينکه مهلت اوليه ثبت نام به اتمام رسيده است، ادامه داد: تا 24 تير ماه ثبت نام تاخيری انجام خواهد شد و در عين حال شروع کلاس ها از 20 تير ماه است.

مدیر امور آموزش دانشگاه محقق اردبیلی با بيان اينکه در دروس ترم تابستان، دروس پايه، عمومی و به ندرت تخصصی پيش بينی شده است، گفت: دروس تخصصی که نياز به واحدهای عملياتی و کارگاهی ندارند، در برنامه های ترم تابستان گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس رايزنی با معاونت دانشجويی، خوابگاه با حداقل نرخ تعرفه برای دانشجويان و حتی همراهان آنها پيش بينی شده است، افزود: در مقايسه با ساير دانشگاه ها نرخ شهريه در حداقل ميزان ممکن انتخاب شده است و به نسبت سال گذشته نيز فقط 10 درصد افزايش دارد.

سفالیان اضافه کرد: : بر اساس تقويم زمانی ترم تابستانی، اتمام کلاس‌ها 27 مرداد ماه و زمان امتحانات 28 مرداد لغايت 5 شهريور ماه خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار