استاندار فارس گفت:امروز علیه جمهوری اسلامی ایران اتاق جنگ اقتصادی راه انداخته‌اند و مقابله با این اتاق با توجه به محدودیت امکانات، مردانگی مدیریتی را طلب می‌کند، چراکه مدیریت شایسته نیز در شرایط سخت باید خود را نشان دهد و امروز که تنگناها بسیار است، باید قابلیت‌ها در این عرصه مشاهده کرد.
کد خبر: ۶۱۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 30 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل تبادار ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از سامانه روادید الکترونیکی در فرودگاه شیراز با اشاره به نقش گردشگری در زدودن افکار منفی از کشور، اظهار داشت: در فرامرزها عده‌ای به‌ناحق تصور ایران ناامن را در اذهان به وجود آورده‌اند که باید تلاش کرد این تصور اشتباه را پاک کرد و در این راستا توسعه گردشگری یکی از بهترین اقدامات است.

وی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خاطرنشان کرد: فرودگاه به‌عنوان یک زیرساخت بسیار مهم در جذب گردشگران اهمیتی دوچندان دارد و هر چه بتوانیم در این زیرساخت سرمایه‌گذاری کنیم، مجال گردشگری نیز افزایش پیدا خواهد کرد که صدور روادید الکترونیکی یکی از آن اقدامات مهم و زیربنایی است.

مقام عالی دولت در استان فارس افزود: بنده از ابتدای حضورم در استان فارس هم‌وغم خود را بر توسعه زیرساخت‌ها استوار ساخته و توسعه فرودگاه شیراز را نیز با جدیت دنبال خواهم کرد، چراکه یک مطالبه جدی است و امیدوارم تا پایان امسال ترمینال جدید این فرودگاه نیز گشایش یابد.

استاندار فارس با تأکید مجدد بر نقش فرودگاه در جذب گردشگران به استان و شهر شیراز افزود: بنده اگر مدیر فرودگاه شیراز باشم روزانه چند نوبت در این فرودگاه قدم خواهم زد و به‌دقت مسائل را زیر نظر خواهم گرفت چراکه معتقدم این مکان اگر به‌خوبی مدیریت شود، حس امنیت و آرامش را در مسافران و گردشگران تقویت می‌کند، بنابراین رفتار مناسب با افراد بسیار با اهمیت است.

وی افزود: امروز علیه جمهوری اسلامی ایران اتاق جنگ اقتصادی راه انداخته‌اند و مقابله با این اتاق با توجه به محدودیت امکانات، مردانگی مدیریتی را طلب می‌کند، چراکه مدیریت شایسته نیز در شرایط سخت باید خود را نشان دهد و امروز که تنگناها بسیار است، باید قابلیت‌ها در این عرصه مشاهده کرد.

تبادار شهر شیراز را یک شهر مهم در جذب گردشگر دانست و گفت: ایجاد روادید الکترونیکی در شهر شیراز به‌عنوان دومین شهر پس از تهران نشان از اهمیت این شهر به‌ویژه در بحث گردشگری و جذب گردشگران دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار