ملی‌پوش فوتسال خراسان رضوی و دختران زیر ۱۴ سال سایپای استان که حایز عنوان قهرمانی کشور شدند در ضیافت افطار هیأت فوتبال خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۱۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 31 May 2018

به گزارش تابناک : مهدی برادران  در حاشیه برپایی ضیافت افطار اهالی فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در تالار تربیت مشهد اظهار کرد: حضور گسترده اهالی فوتبال و فوتسال، و همچنین حامیان ورزش چه در حوزه شخصیت‌ها و تصمیم‌سازان شهری و چه مدیران و فعالان رسانه حکایت از علاقه ویژه تمامی اقشار جامعه به پیشرفت این رشته محبوب ورزشی در استان دارد. وی در ادامه گفت: بی‌تردید هدف نخست ما از برپایی این مراسم، تقویت انسجام و همدلی در بین اعضای جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی بوده و تلاش داریم تا ضمن اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم از ظرفیت همه بخش‌ها در این عرصه نهایت استفاده را ببریم و تعاملات سازنده داشته باشیم. رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی متحدانه برای نیل به اهداف والای خود تلاش می‌کند، افزود: بازگشت تیم مشکی‌پوشان به لیگ برتر و تشکیل یک جبهه واحد برای حمایت از تیم فوتبال پدیده ازجمله اولویت‌های ویژه ما در فصل پیش رو است. برادران خاطرنشان کرد: حمایت از فوتبال و فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان نیز همواره در زمره برنامه‌های مهم این هیأت قرار داشته است.
گفتنی است در این مراسم از فاطمه ارژنگی ملی‌پوش فوتسال، بازیکنان زیر ١٤ سال تیم سایپا و جمعی دیگر از دختران افتخارآفرین فوتبال و فوتسال خراسان رضوی با اهدای هدایایی از سوی هیأت فوتبال استان تقدیر شد. رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در خاتمه اظهار کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که با توکل به خدا و تلاش مضاعف اهالی فوتبال و فوتسال استان می‌توانیم جایگاه خراسان رضوی و مشهد در این رشته‌های محبوب ورزشی را به اوج بازگردانیم و روزهای روشنی پیش روی داشته باشیم.

 

 

منبع : شهروند 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار