مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در شرایطی که در برخی شهرستان‌ها با کمبود مراکز فرهنگی مواجه هستیم، برخی از این مراکز نباید به دلیل مشکلات ساختمانی تعطیل شود.
کد خبر: ۶۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 03 June 2018

رقیه دوست فاطمی ها در نشست انجمن کتابخانه های اشکذر انتخاب مستمر روستاهای دوستدار کتاب را فرصتی مغتنم برای این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: لازم است برنامه های فرهنگی و فضاهای فرهنگی در این شهرستان و روستاهای آن تقویت شود.

وی با اشاره به کمبود مراکز فرهنگی در برخی شهرستان‌های استان یزد بیان کرد: شایسته نیست در این شرایط برخی از مراکز فرهنگی به دلیل مشکلات ساختمان تعطیل شود.

دوست فاطمی‌ها با اشاره به وجود برخی مشکلات در کتابخانه های شهرستان اشکذر، خواستار انعکاس مشکلات کتابخانه‌های عمومی به ‌منظور بررسی و رفع موانع در نشست‌های انجمن شهرستان شد.

وی یادآور شد: طی سال گذشته نیز بسیاری از کمبودها به‌ ویژه در زمینه سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و رایانه در نشست انجمن مطرح ‌شده بود که خوشبختانه این نیازها و مشکلات رفع شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد، تعامل و همکاری را اثرگذارترین روش برای افزایش کارایی و بازدهی فرهنگی برشمرد و خواستار تعامل بیشتر کتابخانه‌های عمومی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار