مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی گفت: مشکل توقف فروش اینترنت مخابرات خراسان رضوی برطرف شده است.
کد خبر: ۶۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 14 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی ملک‌جعفریان در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با توقف فروش اینترنت مخابرات خراسان رضوی اظهار داشت: توقف فروش اینترنت مخابرات به‌دلیل تنظیم مقررات عرض پهنای باند بوده که در حال حاضر مشکل تنظیم مقررات در زمینه عرض پهنای باند اینترنت برطرف شده است.

وی با بیان اینکه تنها روز گذشته و به‌دلیل تنظیم مقررات عرض پهنای باند اینترنت مخابرات متوقف بود، افزود: عرض پهنای باند اینترنت مخابرات استان مناسب است و عرض پهنای باند اینترنت مخابرات از امروز بازگشایی می‌شود.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت اینترنت در شهرستان‌ها و روستاهای استان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت اینترنت مخابرات در شهرستان‌ها و روستاهای خراسان رضوی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در روستاها نیز شبکه اینترنت ایجاد شده است، عنوان کرد: سال گذشته 500 نقطه از روستاهای استان از پوشش اینترنت مخابرات بهره مند شدند.

ملک جعفریان با بیان اینکه ایجاد و توسعه شبکه اینترنت برای روستاها از سوی اعتبارات دولتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز اعتبارات اینترنت 500 نقطه روستایی خراسان رضوی هنوز از سوی دولت پرداخت نشده است.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه دریافت هزینه اینترنت روستاهای استان از وزراتخانه در دست پیگیری است، بیان کرد: امسال درخواستی از سوی دولت برای توسعه اینترنت در روستاها نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار