معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام کلاس‌های آموزشی قرآن و حدیث دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در ترم تابستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآن کریم اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی، ویژه فصل تابستان از 22 تا 25 تیرماه در بارگاه منور رضوی و 12 منطقه شهر مشهد آغاز شد.

وی با بیان اینکه فعالیت این دوره از کلاس‌ها از 5 مرداد ماه شروع و تا پایان فصل تابستان ادامه می‌یابد، تصریح کرد: این دوره آموزشی علاوه بر حرم مطهر رضوی در 76 مسجد و حسینیه سطح شهر مشهد نیز برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی «تدبر در قرآن»، «روان خوانی»، «تدبر در سیره مصومین(ع)»، «تفسیر»، «نهج البلاغه»، «عصرغیبت و آیات ‌الاحکام»، «ترجمه»، «مفاهیم»، «تجوید مقدماتی و تکمیلی»، «حفظ قرآن کریم» و «صوت و لحن» را از جمله کلاس‌های آموزشی بانوان و برادران در بارگاه منور رضوی دانست.

وی گفت: دوره‌های آموزشی فراگیری قرآن کریم برای مقاطع سنی مختلف نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، بانوان و آقایان پیش بینی شده است و بیش از 200 استاد قرآنی در این عرصه ما را یاری می‌کنند.

وی افزود: ثبت‌ نام کلاس‌های قرائت و تفسیر برادران و خواهران در حرم مطهر رضوی از ساعت 15:30 تا 18:30 انجام می‌شود و ثبت‌نام همین کلاس ها و همچنین کلاس های خواهران در شعبه های سطح شهر از ساعت 10 تا ۱۲ و برادران از ساعت ۱۷ تا ۱۹ صورت می‌گیرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی اداره علوم قرآنی، برگزاری رایگان کلاس‌ها و کارگاه‌ها، داشتن متون و سرفصل‌های آموزشی، سیاست‌‌گذاری و نظارت زیرنظر شورای علمی، داشتن استادان برجسته، توانمند و متعهد در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، تفسیر و حدیث، داشتن سطح علمی مناسب در مقایسه با برنامه ‌های دیگر نهادها و مراکز قرآنی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امتیازات اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی است.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان به کلاس‌های قرآن و حدیث می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌ 3۲۰۰۲۳۷۱- ۰۵۱ واحد قرائت و حفظ، شماره 3۲۰۰۲۷۸۴- ۰۵۱ واحد تفسیر و حدیث خواهران و همچنین شماره 3۲۰۰۲۰۸۴- ۰۵۱بخش برادران تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد غلام محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
تربیت کودک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار