در بیانیه حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی عنوان شد؛
کارگزاران استان با صدور بیانیه ای ساعاتی پس از جمع بندی توافق هسته ای به مردم ایران این پیروزی را تبریک گفت و به بهانه این تبریک از آیت الله هاشمی و خاتمی نیز تشکر کرد.
کد خبر: ۶۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حزب کارگزاران سازندگی استان خراسان رضوی در بیانیه ای به تبریک توافق هسته ای کشورمان به عنوان یک پیروزی پرداخت.
متن این بیانیه تبریک به شرح ذیل است :

مبارک باد بر ملت شریف ایران پیروزی بزرگ سرداران جبهه دیپلماسی و سیاست جمهوری اسلامی ایران
مبارک باد این پیروزی برملتی که بااستقامت ویکپارچگی خود تجربه پیروزی جنگ تحمیلی را یکبار دیگر تکرار کرد ونشان دادند که ایران وایرانی برای حفظ ایمان کشور وهموطنان ومنافع ومصالح وامنیت ملی خودمصداق شرافت وپایداری واتحاد اند.
مبارک باد این پیروزی بر ملتی که آحاد آن به خصوص جوانان آگاه وشریفش ،باانتخاب هوشمندانه درسال 1392روشنایی وتدبیر وامید رابر جهل وخرافه وانحراف پیروز نموده وکشور رابه مسیر صحیح وامید بخش باز گرداند.
حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی این غلبه تاریخی که خود مصداقی از پیروزی حق برباطل است رابه رهبری انقلاب ،رئیس جمهور خردمند و وزیر خارجه دانا ومومن وتیم مذاکره کننده که آرش گونه مرزهای امنیت وحقوق قانونی وامنیت ملی وخواست واراده توده ها مردم را پاس داشتند تبریک می گوید و وظیفه خود می داند از  آیت الله هاشمی رفسنجانی مردمتفکر وتدبیر ودوراندیش نظام وجناب آقای خاتمی محبوب دل ایرانیان وهمه کسانی که برای این دست آورد بزرگ آشکار و پنهان تلاشی ایثارگرانه داشته وآسایش وامنیت خود را پیشکش منافع ملی وملت نمودند سپاسگزاری کند
 
 حزب کارگزاران سازندگی استان خراسان رضوی
1394/04/23


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آره.نه اینکه خاتمی و هاشمی زحمت کشیدند بایدم تشکر کنند.
نمیدونم چرا هیچی به این نکته اشاره نمیکنه که اگر این همه تلاش احمدی نژاد و جلیلی نبود در راستای افزایش این سطح هسته ای،ظریف با چه اقتدار و علمی میخواست بره و صحبت کنه ؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار