فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش پلیس آگاهی نیشابور دو برادر کیف قاپ دستگیر شدند و به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حسن حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی چند فقره کیف‌قاپی توسط دو جوان موتورسوار در سطح شهر نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با راهنمایی چند نفر از مالباختگان و بررسی جغرافیایی جرم یکی از سارقان که جوانی سابقه‌دار بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: این متهم 20 ساله در بازجویی‌ کارآگاهان و مواجهه با مالباختگان به 11 فقره کیف‌قاپی از خانم‌ها در سطح شهر با همدستی برادرش اعتراف کرد.

حسینی با اشاره به دستگیری همدست متهم تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن هشدار به شهروندان برای سرقت‌های کیف قاپی و موبایل قاپی توصیه‌ کرد که همیشه کیف همراه خود را با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنند و در صورت امکان پول خود را در داخل یک کیف کوچک که دور از دید باشد، قرار دهند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: کیف‌قاپی معمولاً با موتورسیکلت‌های تندرو و یک نفر ترک‌نشین با کلاه انجام می‌شود، بنابراین شهروندان باید مراقب این قبیل موتورسواران باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار