عضو شورای مرکزی اعتماد ملی گفت: دولت باید برای عبور از شرایط بد اقتصادی امروز، از تجربیات اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان اقتصادی استفاده کند.
کد خبر: ۶۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 07 July 2018

به گزارش تابناک : محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به لزوم ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: وضعیت موجود اقتصادی کشور وضعیت مطلوبی نیست و اقتصاد کشور نیاز به مدیرانی  باانگیزه و منسجم‌‌تر برای مدیریت شرایط کنونی دارد. 

وی افزود: لازم است که در شرایط کنونی، پیام‌های مشترک و همسانی از مجلس و دولت شنیده شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی اقتصاد کشور  همکاری ضعیف  دولت با نخبگان علمی و  دانشگاهی است، گفت: دولت باید برای عبور از شرایط بد اقتصادی امروز، از تجربیات اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان اقتصادی استفاده کند. 

حق‌شناس یاد‌آور شد: انتظاری که از دولت می‌رود این است که  مدیریت اقتصاد کشور را به دست افرادی بسپارد  که بتوانند شرایط ریاضتی که بر اقتصاد کشور حاکم است را به خوبی مدیریت کنند با پیاده کردن  انضباط مالی و قانونمندی در بنگاه‌های اقتصادی شرایط نابسامان کنونی را بهبود بخشند. 

وی درباره انتقاداتی که به ریاست عارف در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از سوی برخی احزاب اصلاح طلب از جمله کارگزاران مطرح می‌شود، گفت: ممکن است که برخی انتقادات نیز به عملکرد آقای عارف وجود داشته باشد ولی آنچیز که مسلم است ریاست ایشان در شورای سیاست گذاری موضوعی است که با اتفاق نظر اکثریت احزاب اصلاح طلب محقق شده است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار