سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: در ایام دهه با برکت کرامت 4 هزار و 580 بسته ارزاقی بین محرومین و نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 24 July 2018
به گزارش تابناک : محمود عامری‌فرد سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برنامه‌ها و خدمات متنوعی را ویژه محرومین و نیازمندان تدارک دیده است که می‌توان به توزیع ارزاق و بسته‌های غذایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این دهه بابرکت بیش از 4 هزار و 580 بسته ارزاق با کمک خیران و نیک اندیشان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: ارزش هر سبد غذایی یک میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده و شامل اقلام مورد نیاز و ضروری خانواده‌هاست.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: ارزاق غذایی در ایام دهه با برکت کرامت توسط خادمیاران رضوی در نهایت تکریم و احترام بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

عامری فرد اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نیازمند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام مبلغین به مناطق محروم و نیازمند، تامین دارو برای بیماران محروم، راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی، افتتاح کانون‌های خادمیاری و. را برخی از دیگر برنامه‌هایی نمایندگی در دهه کرامت برشمرد.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار