مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل بار در استان یزد با جدیت در دست پیگیری است.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 25 July 2018

علی علیخانی، در دیدار با کامیونداران استان یزد با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل باید با تعامل و همدلی حل و فصل شود، اظهار داشت: تلاش ما این است که تا حد امکان، امور مرتبط با استان را به سرعت به انجام برسانیم.

وی بیان کرد: حل برخی امور نیز از عهده استان خارج است و لازم است با تعامل دولت و مجلس و ... حل شود که این مسائل را به مسئولان سازمان مرکزی اطلاع‌رسانی کرده و برای رسیدن به نتیجه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

علیخانی تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هم کامیونداران، مجموعه خدمات رسان به عموم مردم هستیم، باید به نحوی عمل شود که هم مشکلات ما، هم شما و هم مشکلات مردم رفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه بخش‌های زندگی مردم وابسته به خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل است، اظهار داشت: تامین مایحتاج مردم، مواد خوراکی، مواد اولیه کارخانه‌ها، دارو،‌ سوخت و .... وابسته به کاری است که مجموعه حمل و نقل انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: برخی در این مجموعه می‌خواهند از این شرایط سوء استفاده کنند که باید از این سوء استفاده‌ها جلوگیری شود.

علیخانی با بیان اینکه برخی خواسته‌های به حق برخی افراد ممکن است نادیده گرفته شده باشد یا به درستی توجه نشده باشد، افزود: معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از زمان تصدی این پست شبانه‌روز وقت گذاشته و پیگیری کرده اند و در دولت و تیم اقتصادی دولت و هم در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و حتی در جلساتی با مجلس یا رایزنی با وزارتخانه‌های دیگر، امور را با جدیت پیگیری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در استان‌هایی که احساس می‌شده ممکن است تخلفاتی صورت گرفته باشد، حضور یافته و با رانندگان رو در رو صحبت کرده و مشکلات را احصاء کرده اند و بسیاری از مسائل نیز اکنون در دست پیگیری است.

علیخانی یادآور شد: ماحصل این پیگیری‌ها، بیمه تکمیلی ۴۵۰ هزار راننده و همسران آنهاست و بیمه فرزندان آنها نیز در دست پیگیری است که هزینه آن هم توسط شرکت‌های حمل و نقل پرداخت می‌شود که این حرکت بسیار بزرگ و مثبتی است و یک جامعه یک میلیون نفری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته است.

وی از رانندگان خواست: سعه صدر داشته باشند تا امور طبق روال عادی حل شود زیرا اگر اتفاق بدی بیفتد، ممکن است دیدگاه مردم و جامعه تغییر کند.

به گزارش مهر، در این نشست، کامیونداران به بیان مشکلاتی از جمله بحث لاستیک و توزیع آن، بیمه رانندگانی که از چند سال پیش بازنشست شده‌اند، بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان، دلالی در برخی شرکت‌های حمل و نقل و ... پرداختند و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به بیان راهکار در این زمینه‌ها پرداخت و قول مساعد برای پیگیری داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار