سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گفت :با توجه به پایین آمدن درآمدهای شهرداری از محل ساخت و سازها ، راه برون رفت از مشکلات موجود تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی و ورود این بخش به پروژه های شهرداری است .
کد خبر: ۶۳۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ؛ وحید شامبیاتی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گفت : در راستای کاهش هزینه های شهرداری و ورود بخش خصوصی به پروژه های شهری، پارک ها و سالن های ورزشی به تدریج به این بخش واگذار می گردد تا علاوه بر افزایش خدمات به شهروندان زمینه ورود بخش خصوصی به پروژه های شهری و سرمایه گذاری در آنها را فراهم کنیم .

وی افزود : تعیین تکلیف وضعیت شهربازی های موجود در شهر کرمانشاه از خواسته ها و مطالبات شهروندان است که در این راستا طی هفته گذشته آگهی فراخوان شهربازی طاقبستان (فانفار ) در دو نوبت و در روزنامه های سراسری و علمی به چاپ رسیده است و به زودی نیز آگهی فراخوان مشارکت شهربازی جنب پل ولایت نیز منتشر خواهد گردید.

شامبیاتی ادامه داد : امیدواریم با ورود بخش خصوصی شاهد افزایش خدمات رسانی مطلوب به شهروندان باشیم چرا که با ایجاد فضای رقابتی میان این بخش خلاقیت و نوآوری و رشد کیفی خدمات به ویژه در پارک ها ، سالن های ورزشی و شهربازی ها خواهیم بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار