طبق آخرین آمار اعلام شده از روابط عمومی اورژانس مشهد؛
مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد گفت: تعداد جانباختگان این حادثه در مشهد به ۱۰ نفر رسید و ۵ نفر همچنان در مراکز درمانی مشهد بستری هستند.
کد خبر: ۶۴۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 25 August 2018
به گزارش تابناک رضوی؛ شهرام طاهرزاده مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد گفت:شش نفر از این افراد در محل حادثه و چهار نفر دیگر در مرکز درمانی به دلیل شدت جراحات وارد فوت شده اند.
 
انجار گاز شهری ده کشته و ۵ مجروح در شهرک شهید رجایی مشهد برجای گذاشت

وی تصریح کرد:۵ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آن‌ها مساعد نیست.
 
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تعداد جانباختگان حادثه انفجار گاز شهری در مشهد به ۱۰ نفر رسید، ۵ نفر همچنان در مراکز درمانی مشهد بستری هستند.

وی افزود: شش نفر از این افراد در محل حادثه و چهار نفر دیگر در مرکز درمانی به دلیل شدت جراحات وارد فوت شده اند، عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان توسط ۹ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در محل انجام شده است.

 

گاز شهری منجر به تخریب سه واحد مسکونی در مشهد شد/هفت نفر کشته و نه نفر مجروح شدند

قاضی حیدری: انفجار آبگرمن علت حادثه خیابان پورسینا

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت:  حادثه صبح امروز در خیابان پورسینای مشهد در پی انفجار آبگرمکن گازی روی داد و هرگونه شایعه غیر مرتبط تکذیب می‌شود.

حیدری تصریح کرد: هیچ‌گونه آتش‌سوزی در این سانحه رخ نداده و تنها تعدادی ساختمان دچار تخریب‌ گردیده که منجر به فوت چند تن از شهروندان شده است، حجم بالای تخریب ناشی از استحکام پایین بناها و کوچک بودن آنهاست.

مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: براثر آوار و ریزش ۳ باب منزل مسکونی در خیابان پورسینا مشهد طی یک عملیات نفسگیر هفت کشته و ۹ مصدوم توسط آتش نشانان و امدادگران از زیر آوار نجات یافتند.

وی گفت: به دنبال وقوع این حادثه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شد و پس از بررسی صحنه حادثه را ناشی از انفجار آبگرمکن اعلام کرد.

رضایی گفت: متاسفانه هفت نفر در لحظه اولیه بعلت حجم آوار در این حادثه جان باختند و تعداد ۹ نفر دیگر تحویل اورژانس ۱۱۵ شده اند.

 

گاز شهری منجر به تخریب سه واحد مسکونی در مشهد شد/هفت نفر کشته و نه نفر مجروح شدند

وی تصریح کرد: طبق شواهد اولیه تعداد ۳باب منزل مسکونی ویلایی درگیر این حادثه بوده است که بطور صددرصد تخریب شده اند و نیز بر اثر شدت انفجار منازل مجاور حدود ۱۰تا۶۰ درصد دچار خسارت شده است.

رضایی بیان کرد: آتش نشان هم اکنون در حال ایمن سازی محل میباشند ضمن اینکه علت بروز این حادثه در مرحله اولیه نشت گاز شهری اعلام شده است ؛علت دقیق و میزان خسارت وارده در دست بررسی میباشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار