دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان گفت: در اینکه جشنواره تئاتر استان برگزار می‌شود شکی نیست، اما به دلیل همسان‌سازی معادلات چند روزی تعویق در برگزاری رخ‌داده که پس از برگزاری جلسه‌ای زمان دقیق برپایی آن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 26 August 2018
به گزارش تابناک : حمید شهرانی پیرامون علت تأخیر در برگزاری جشنواره تئاتر استان که تاریخ برگزاری آن پیش‌ازاین، سوم تا هفتم شهریورماه اعلام‌شده بود ضمن رد شبهه برگزار نشدن جشنواره به دلیل کمبود بودجه اظهار کرد: مشکلی در برگزار کردن این جشنواره وجود ندارد و تنها برای همسان‌سازی معادلات جلسه‌ای باید برگزار شود که به همین دلیل برگزاری جشنواره چند روزی با تأخیر مواجه شده است.
 
وی در خصوص زمان برگزاری این جلسه گفت: یکی دو روز آینده این جلسه را برگزار می‌کنیم و ضمن اعلام فهرست آثار راه‌یافته، زمان دقیق برگزاری جشنواره را نیز به اطلاع همگان می‌رسانیم.
 
دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان ادامه داد: افراد درگیر این جشنواره با پارامترهای جزئی آن را می‌سنجند درحالی‌که چنین پروژه‌ای هماهنگی کل کارها را می‌طلبد و ما صلاح دیدیم به خاطر بعضی مشکلات اندکی صبر کنیم تا جشنواره بهتری برگزار شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا باوجود تأخیر پیش‌آمده، منع اجرایی نمایش‌هایی که به دلیل اعلام برگزاری جشنواره در بازه زمانی سوم تا هفتم، تاریخ اجرای آن‌ها هشتم شهریورماه اعلام‌شده برداشته خواهد شد یا خیر گفت: چنین نیست و سایر برنامه‌ها به قوت خود باقی است، همان‌طور که بازبینی نمایش‌ها نیز درست طبق جدول اعلام‌شده صورت گرفت. باید توجه داشت کسانی که بعد از تاریخ فراخوان جشنواره برای اجرا اعلام آمادگی می‌کنند با تقویم تئاتر کشور هماهنگ هستند و به‌نوعی مشمول جشنواره سال آتی خواهند شد بنابراین نمی‌توان تاریخ اجرای آن‌ها را تغییر داد.
 
مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اصفهان خاطرنشان کرد: قرار بود این انتخابات مردادماه انجام شود اما به این دلیل که باید هماهنگی‌هایی با تهران داشته باشیم و مسئولان مربوطه اکنون درگیر برگزاری جشنواره‌های استانی تئاتر هستند صبر کردیم تا اندکی کار آن‌ها سبک شود و بعد از آن‌ها بخواهیم زمان دقیقی را برای برگزاری انتخابات به ما معرفی کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار