در مراسم تجلیل از کارکنان منتخب جشنواره شهید رجایی، از بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به عنوان واحد برتر استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی تجلیل شد .
کد خبر: ۶۴۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 28 August 2018

 آیین تجلیل از کارکنان منتخب جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد .

سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد در مراسم تجلیل از کارکنان منتخب جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همکاران ما در بنیاد همواره تلاش می‌کنند تا خدمت‌گزاران خوبی برای نظام و ایثارگران باشند امروز نیز از جمعی از همکارانمان به نیابت از تمام همکاران بنیاد تقدیر می‌کنیم .

وی افزود: جشنواره شهید رجایی برای پاسداشت خدمت‌گزاران به‌صورت ملی و استانی در دستگاه‌ها برگزار می‌شود و کارکنان دستگاه‌ها در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سنجیده می‌شوند .

در این مراسم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به‌ عنوان واحد برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و مدیرکل این بنیاد از سوی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار