مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰ هزار پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است و دانش‌آموزان در تمام برنامه‌های اردویی و تابستانی بیمه هستند.
کد خبر: ۶۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد،مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعداد پایگاه‌های تابستانی مدارس برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار داشت: ‌20 هزار پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است که از اول تیرماه این پایگاه‌ها در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های تابستانی در ایام ماه مبارک رمضان نیز فعال بودند و در آنها فعالیت‌های مهارت‌آموزی مدنظر است و کلاس‌های مختلف آموزشی اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، مهارتی و اردوهای دانش‌آموزی پیش‌بینی شده است.

علی‌اکبرزاده در پاسخ به این پرسش که «آیا از دانش‌آموزان در این کلاس‌ها شهریه‌ای نیز دریافت می‌شود؟»، افزود: اگر دانش‌آموزان در کلاس خاصی ثبت‌نام کنند که دارای آموزش‌ مهارت‌های ویژه باشد، هزینه‌ای ‌دارد که باید پرداخت کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دانش‌آموزان برای حضور در کانون، استفاده از کتابخانه، کارگاه‌ها و فضاهای ورزشی مدارس نیازی به پرداخت شهریه ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا دانش‌آموزان شرکت‌کننده در پایگاه‌های تابستانی از بیمه دانش‌آموزی استفاده می‌کنند؟»، گفت: هر دانش‌آموز در طول سال تحصیلی به واسطه دانش‌آموز بودن تحت پوشش بیمه است و وقتی در فضای پرورشی و آموزشی نیز قرار می‌گیرد، بیمه آنها نیز پابرجاست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار