فرماندار قوچان خبر داد:
فرماندار قوچان از ایجاد اشتغال یکهزار نفر از جوانان این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 29 August 2018
به گزارش تابناک رضوی؛ علیرضا قامتی فرماندار این شهرستان درحاشیه بهره برداری از طرح های قوچان گفت ؛ با اشاره به  یکی از پروژه‌های افتتاح شده که به دست جوانان و تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان رشته شیمی دانشگاه قوچان  گفت:خوشبختانه در دانشگاه قوچان واحد‌های پژوهشی خوبی فعال شده و در قسمت‌های مختلف این ارتباط را در بخش‌های مختلف این مجموعه را که تولید مواد شوینده و مواد آرایش و پاک کننده‌ها را به مرحله تولید خواهند رساند که در دو روز آینده به دست توانمند دانشجویان با همیاری اساتید فعال خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان با خودباوری که می‌توانند از خودشان ایجاد کنند قطعا می‌توانند با توانمندی علمی که کسب می‌کنند حتما خودشان در نگاه اول به بحث تولید توجه کنند که این بحث تولید قطعا اشتغال را به همراه دارد.

فرماندار قوچان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومان بالغ بر ۱۰ نفر و با سرمایه گذاری تداومی به ۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

قامتی با اشاره به اینکه تولیدات و محصولات ایرانی بایدمصرف شود افزود: قطعا برای تهیه این مواد نیز فرآیند اشتغال را طی خواهند کرد که این محصول به دست این مجموعه برسد و طی فرایند محصولات شوینده و محصولات آرایشی و پاک کنندگی قطعا این اشتغال می‌تواند در زمینه‌های مختلف موثر باشد.

وی در ادامه گفت: امسال با افتتاحیه‌هایی که داشته ایم بالغ بر یک هزار نفر را در بخش کشاورزی و صنعت و خدمات اشتغاد ایجاد خواهیم کرد.

فرماندار قوچان افزود: قطعا با بهره گیری از استعداد‌های هرچه مطلوب‌تر از منابع موجود و بهره وری ایجاد خواهد شد که در مجموعه آبی و خاکی بتوانیم رونق بیشتری را در همه بخش‌های مختلف شاهد باشیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار