معاون شهردار قم خبر داد
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم با اشاره به تجربیات ارزشمندی که بازنشستگان شهرداری داشته اند، بهره مندی از این تجربیات را برای توسعه و پیشرفت شهر قم ضروری دانست.
کد خبر: ۶۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 05 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، محسن رنجبر در هفتمین جشن شکرانه خدمت و آیین تجلیل از خدمات بازنشستگان شهرداری قم، بیان کرد: بازنشستگان همکار همیشگی ما هستند و بعد از 30 سال خدمت باید همچنان از خدمات و تجربیات ارزشمند ایشان بهره‌مند شویم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کانون بازنشستگان برای استفاده از تجربیات ارزنده بازنشستگان شهرداری، بیان کرد: امروز فرصتی پیش آمده که از شما و خانواده های گرامی به پاس تلاش های ارزنده‌ای که در دوران خدمت در شهرداری داشته اید، تقدیر کنیم.

رنجبر بیان کرد: شهرداری وظیفه خود می داند از خدمات ارزنده بازنشستگان تشکر کند و برگزاری این مراسم ها نیز گامی در این راستا است.

وی ضمن ارج نهادن خدمات بازنشستگان به شهرداری و شهر قم، خاطرنشان کرد: همراهی خانواده بازنشستگان بسیاری ارزشمند بوده است و ما این همراهی را ارج می نهیم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: امیدواریم در شهرداری زمینه‌ای برای استفاده از تجربیات شما عزیزان فراهم شود و همه بتوانیم در مسیر ارتقاء و توسعه شهر قم مثمر ثمر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار