رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: قم برای اولین بار در لیگ برتر کونگ فو شرکت می‌کند و این مسابقات از مهر ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷ 06 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، حسن عباسی اظهار داشت: برای نخستین بار و از ۶ مهرماه، رقابت‌های لیگ برتر کونگ فوی مردان کشور با حضور نماینده استان قم برگزار می‌شود و حضور یک تیم از قم در این مسابقات اتفاق خوش و ارزنده‌ای برای جامعه کونگ فوی استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تیم کونگ فوی استان قم با نام شهید سهامی در مسابقات لیگ برتر کونگ فو به میدان خواهد رفت و رقابت در این سطح می‌تواند تجارب جدیدی در اختیار کونگ فوکاران جوان قمی قرار دهد.

رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم از استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، قزوین، همدان، خراسان رضوی، اردبیل برگزار می‌گردد که هفته نخست این رقابت‌ها ۶ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود و قم در اولین بازی دور رفت حریف تیم منتخب استان تهران خواهد بود.

عباسی بیان داشت: قرعه کشی این دوره از پیکارها با حضور علی قنبری دبیر هیئت کونگ فوی استان قم در محل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور و نظارت رئیس فدراسیون کونگ‌فو برگزار شد.

وی عنوان کرد: دوره داوری درجه ۳ کونگ‌فو آزاد و نیمه آزاد نیز در حالی برگزاری است و بنیامین رنجبر از استان قم از استان قم در بخش مردان در این دوره داوری حضور دارد و هیئت کونگ فو توسعه در بخش‌های مربیگری و داوری را نیز برای خانواده کونگ فوی قم دنبال می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار