راه رستگاری قشقایی شیراز از مشهد و تیم سیاه جامگان می‌گذرد.
کد خبر: ۶۵۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 06 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته چهارم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه روز جمعه ۱۶ شهریورماه، در ورزشگاه تختی مشهد قشقایی شیراز میهمان تیم انتهایی جدولی سیاه جامگان مشهد است.

تا پایان هفته سوم قشقایی شیراز که مسیر روبه رشدی را طی می‌کند با یک برد، یک مساوی، یک شکست و ۴ امتیاز، جایگاه نهم را به خود اختصاص داده و سیاه جامگان بحران زده بدون امتیاز در مکانی بهتر از چهاردهمی قرار ندارد.

نماینده مشهد در حالی بدون امتیاز است که دو بازی انجام داده و به یک برد و یک تساوی رسیده، اما با تصمیم فدراسیون فوتبال شامل جرائم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده و ۳ امتیاز از این تیم کسر شده است.

سرمربی قشقایی در خصوص بازی با نماینده مشهد گفت:: دیدار با تیم‌های مشهدی همیشه دشوار بوده، ولی بازیکنان برای انجام یک مسابقه تماشاگر پسند آماده هستند و برای کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل سیاه جامگان به میدان می‌رویم.

ابراهیم طالبی افزود: با توجه به اینکه تنها ۲ دیدار از زمان حضور من روی نیمکت قشقایی می‌گذرد و شناخت کمی از بازیکنان قشقایی داشتم، براساس همین داشته‌ها تصمیم گیری کردم، ولی با حمایت هواداران و باشگاه، می‌توانیم در ادامه لیگ دسته یک فوتبال کشور، به عنوان یک مدعی جدی صعود به لیگ برتر ظاهر شویم.

قشقایی در هفته سوم این رقابت‌ها دست به کار بزرگی زد و پرسپولیس پاکدشت را با نتیجه ۲-یک مغلوب کرد.

این دیدار را کیوان علی محمدی و‌کمک هایش حافظ عظیمی و محمدعلی رضایی قضاوت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار