کد خبر: ۶۵۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 09 September 2018

تابناک / گفتنی است جمال یاری قریب به دو دهه است که مدیرکلی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان را بر عهده دارد. همچنین از انتصاب  کمال تجدد به عنوان امام جمعه سنگر نزدیک به 15 سال می گذرد!

 

همایش ائمه جماعات و روحانیون استان گیلان که در آستانه ماه محرم الحرام در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شده بود، با حاشیه عجیبی همراه بود. 

گویا در خلال سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و انتقادات او نسبت به عملکرد دولت، ۳ تن از حاضران در جلسه در اعتراض به اظهارات سخنران، سالن اجتماعات را ترک کردند. 

جمال یاری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، سید ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان و کمال تجدد امام جمعه سنگر سه نفری بودند که در اعتراض به اظهارات سخنران، محل برگزاری جلسه را ترک کردند. 

اگرچه روحیه اصلاح طلبانه جمال یاری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان بر فعالان سیاسی استان پوشیده نیست اما خروج معترضانه حجازی رییس ستاد اقامه نماز استان هم عجیب به نظر می رسید. عجیب تر از آن اما خروج اعتراضی کمال تجدد امام جمعه سنگر بود. 

گفتنی است جمال یاری قریب به دو دهه است که مدیرکلی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان را بر عهده دارد. همچنین از انتصاب  کمال تجدد به عنوان امام جمعه سنگر نزدیک به 15 سال می گذرد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار