امام جمعه موقت میبد گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 06 October 2018

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی، امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام سجاد (ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های خدوم انتظامی باید با توده مردم با کمال رحمت و رافت رفتار کنند، افزود: یگان‌های مختلف نیروی انتظامی وظایف متعددی بر عهده دارند و خدمات مهم و موثری را برای مردم انجام می‌دهند که در خیلی مواقع از بسیاری از خدمات آن‌ها آگاهی نداریم.

خطیب جمعه میبد در ادامه به انجام عملیات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان مقتدر سپاه در کمترین زمانه ممکن انتقام جانانه‌ای از حوادث تروریستی اهواز گرفتند و به دشمنان فهماندند که امنیت و آرامش کشور را مهم می‌دانند و در تعقیب مخلان امنیت ایران اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

وی سپس با اشاره به مسایل اقتصادی اخیر کشور، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن است. در این جنگ اقتصادی باید فرماندهی مسایل اقتصادی به دست افراد چابک باشد تا بتواند پنجه در پنجه دشمن بیفکند.

امام جمعه موقت میبد همچنین تأکید کرد: در این برهه حساس بعضی از وزارتخانه‌هایی که باید در صف مقدم حل مسائل اقتصادی باشند، بدون وزیر مانده‌اند و لذا تعلل دولت در این زمینه جایز نیست.

حسنی، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از جنگ روانی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دانست و اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در این اوضاع اقتصادی تحت تاثیر جنگ روانی و فضاسازی‌ها قرار نگیرند.

وی نظارت دولت بر قیمت‌ها در بازار را ضعیف برشمرد و تصریح کرد: عده‌ای اهل سودجویی هستند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، لدا اگر می‌خواهیم مسایل اقتصادی سامان بگیرد باید علاوه بر نظارت دولت، قوه قضاییه نیز با مفسدان اقتصادی برخورد کند و سرپنجه‌های عدالت دستگاه قضایی گلوی محتکران خون‌آشام که خون مردم را در شیشه می‌کنند، را بفشارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار