شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس توجه ویژه‌ای به نظر کارشناسان، اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف و خصوصاً بخش‌های مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری دارد.
کد خبر: ۶۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 27 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در نشستی با دانشجویان و اساتید رشته معماری و شهرسازی اظهار کرد: پیشبرد اهداف در راستای اجرای اصولی طرح‌ها و المان‌های شهری یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری بندرعباس است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس توجه ویژه‌ای به نظر کارشناسان، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری دارد، افزود: معماری اسلامی و ایرانی از جمله ویژگی‌هایی است که در نصب المان‌های شهر بندرعباس در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه علاوه بر بهره‌گیری از دانش کارکنان و کارشناسان شهرداری، از نظرات متخصصین و اساتید دانشگاهی این بخش نیز استفاده می‌شود.
 
شهردار بندرعباس ادامه داد: سعی می‌شود اکثر المان‌های شهر بندرعباس متناسب با ویژگی‌های بومی ساخته شوند تا به این وسیله ارزش‌ها و هویت‌ها بهتر نشان داده شود.
 
امینی‌زاده با تأکید بر اینکه تعامل ایجاد شده بین شهرداری بندرعباس و جامعه دانشگاهی استان باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: این تعامل رو به رشد است و در این زمینه نیز نشست‌های متعددی تاکنون برگزار شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه شهرداری بندرعباس ارتباط مستمری با جامعه دانشگاهی دارد، اضافه کرد: دانشجویان و اساتید رشته معماری برای ارایه پیشنهادات درباره مسائل مرتبط شهری ذهن خلاق و پویاتری دارند که شهرداری بندرعباس آماده پذیرش طرح‌ها و ایده‌های این افراد است.
 
شهردار بندرعباس تصریح کرد: در نظام ساختاری و سازمانی شهرداری بحث فناوری الکترونیکی مد نظر است و حتی به دنبال این هستیم که خدمات الکترونیک محله راه‌‌اندازی شود، زیرا در این باره از تعدد سفرهای درون‌شهری و کوتاه کم می‌شود.
 
امینی‌زاده اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم نرم‌افزاری در حوزه شهرسازی و انجام خدمات به صورت الکترونیکی یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری بندرعباس است که در این زمینه طی سال جاری اقدامات خوبی شروع شده و به نتیجه می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار