فرماندار ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی گفت: جاده ترشابه به عنوان جاده جایگزین در ایام اربعین 97 مهیای تردد زائران است.
کد خبر: ۶۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 24 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه با اعلام اینکه بسترهای تردد زائران از مسیر ملکشاهی مهیا شده است از بهسازی ، ایمن سازی ، رفع نقاط حادثه خیز در مسیر ارتباطی ایلام – ملکشاهی – مهران خبر داد.


وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 نقطه حادثه خیز در این شهرستان با اعتبار 15 میلیارد ریال حذف و سطح ایمنی جاده ارتباطی از وضعیت مطلوبی برخوردار شده است.


فرماندار ملکشاهی افزود: با اتمام پروژه 5،2 کیلومتری واریانت ترشابه این مسیر که در سال های گذشته مشکلاتی را برای تردد زائران ایجاد می کرد هم اکنون آسفالت و ایمن سازی شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته است.


تاسمه به اشاره به وفاق و همدلی مردم و مسئولان شهرستان در پذیرایی و استقبال از زائران اربعین تاکید کرد: موکب اصلی و مرکزی شهرستان با محوریت مردم برپا شده و تمامی خدمات از جمله پذیرایی، اسکان، بهداشت و درمان به زائران ارائه می شود.


وی یادآور شد: تمامی طول مسیر ایلام – ملکشاهی – مهران توسط اکیپ های هلال احمر، راهداری، نیروهای انتظامی و فوریت های پزشکی پوشش داده شده و آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدلله الحسین هستند.
مسیر 110 کیلومتری ایلام - ملکشاهی - مهران به عنوان مسیر دوم دسترسی به مرز مهران از سال های گذشته مورد استقبال زائران قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از زوار این مسیر را برای رسیدن به مرز مهران انتخاب می کنند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار