مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از مراجعه‌ی بیش از ۳۲۰۰۰ زائر اربعین در ۹ روز گذشته به پایگاه درمانی بین‌راهی جمعیت هلال‌احمر استان یزد مستقر در عمود ۱۰۹۲ خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 31 October 2018

محسن حرازی‌زاده گفت: در ۹ روز اول استقرار تیم پزشکی یزد در پایگاه درمانی بین‌راهی عمود ۱۰۹۲ بیش از ۳۲ هزار و ۴۹۱ زائر برای دریافت خدمات مراجعه کردند.

وی با اشاره به استقرار و راه‌اندازی این درمانگاه از ۲۷ مهرماه سال جاری در مسیر نجف به کربلا، افزود: این مرکز درمانی با حضور قریب به ۶۰ نفر از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارویی، نجات گر و سایر نیروهای انتظامی و بازرسی به زائرین حسینی در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد تصریح کرد: تاکنون بیش از شش هزار و ۹۷۰ نفر جهت تزریقات، ۴۳۷ سرم تراپی و بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر برای تست فشار و قند خون به این پایگاه مراجعه کردند.

حرازی‌زاده همچنین با اشاره به ارائه خدمات پرستاری افزود: بیش از چهار هزار نفر جهت پانسمان و بانداژ، ۲۱ نفر بخیه به این درمانگاه مراجعه و از ۱۶۹ نفر نوار قلب گرفته‌شده است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:: تاکنون ۱۱ مصدوم و بیمار با تشخیص پزشکان این درمانگاه درمانی به بیمارستان الحسین واقع در کربلا اعزام شدند که متأسفانه یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار