کاپیتان تیم والیبال پیام خراسان گفت: در تمامی بازی‌های خانگی به دنبال کسب ۳ امتیاز و پیروزی هستیم.
کد خبر: ۶۷۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 31 October 2018

به گزارش تابناک : سعید مصطفی‌وند اظهار داشت: دو بازی سخت و حساس را در هفته دوم و سوم پشت سر گذاشتیم و با توجه با فاصله کم بازی‌ها فشار زیادی به ما و سایر تیم‌ها وارد می‌شود. تیم شهرداری ورامین یکی از مدعیان اصلی لیگ امسال است که در مشهد برابر آن‌ها در یک بازی سخت و پرفشار به برتری رسیدیم و پس از آن بلافاصله باید عازم اردکان می‌شدیم.

وی ادامه داد: در اردکان با آن چیزی که می‌خواستیم برابر خاتم باشیم فاصله داشتیم و نتوانستیم به هدفمان برسیم. البته فشار بازی قبل و خستگی بازیکنان و همچنین چند مصدومیت جزئی کمی برای ما مشکل‌ساز شد اما خاتم هم از تیم‌های خوب امسال است و با استفاده از امتیاز میزبانی نمایش خوبی داشت و توانست 3 امتیاز را کسب کند.

کاپیتان تیم پیام تصریح کرد: دو بازی مهم در مشهد داریم. ابتدا باید چهارشنبه به مصاف شهرداری تبریز برویم و روز یکشنبه هفته آینده باید با شهروند اراک در سالن مهران بازی کنیم. این دو بازی خانگی برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و از این دو دیدار فقط برد می‌خواهیم.

وی درباره مصدومیت خودش پیش از دیدار با خاتم اردکان عنوان کرد: ما برخلاف سایر تیم‌ها کمی دیرتر تشکیل شدیم و بازیکنان  هنوز به فرم ایده آل آمادگی جسمانی نرسیدند اما تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم که قطعا در هفته‌های آینده آمادگی و هماهنگی بیشتری را از خود به نمایش می‌گذارد. امیدوارم با حمایت و حضور پرشور هواداران برابر شهرداری تبریز نمایش خوب و موفقی داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار