26 تا 29 آبان ماه صورت می‌گیرد
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی پیوند اعضا و جراحی خراسان گفت: این کنگره با حضور سخنرانان و دانشمندان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای فرانسه، آمریکا و اسپانیا از 26 تا 29 آبان ماه امسال به مدت چهار روز در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 27 July 2015
محسن علی‌اکبریان در نشست خبری کنگره بین‌المللی پیوند اعضای ایران و جراحی خراسان در بیمارستان منتصریه با اشاره به همزمانی کنگره جراحی خراسان در سال 94 با کنگره بین‌المللی پیوند اعضا، اظهار کرد: کنگره توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جامعه جراحان خراسان و انجمن پیوند اعضای ایران و در قالب محورهای پیوند کلیه، کبد، قلب و ریه، مغز استخوان و سلول‌های بنیادی، پانکراس و روده، پوست و بافت، عفونت‌ها در پیوند، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی در پیوند، فراهم‌آوری اعضا، بازسازی و Implantation، برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی پیوند اعضای ایران و جراحی خراسان به رشته‌های فعال در این کنگره اشاره کرد و افزود: رشته‌های مختلف جراحی، داخلی، اطفال، بیهوشی، عفونی، ایمونولوژی، پاتولوژی، رادیولوژی و رشته‌های پیراپزشکی در این کنگره حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: کنگره از 26 تا 29 آبان ماه و به مدت چهار روز در هتل پردیسان و با حضور سخنرانان و دانشمندان برجسته داخلی (50 نفر) و خارجی (15نفر) از کشورهای فرانسه، آمریکا و اسپانیا و کشورهای عضو انجمن MESOT و حدود هزار نفر شرکت‌کننده متخصص در حوزه‌های پیوند و پیراپزشکی و مرتبط با پیوند در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

علی‌اکبریان با بیان اینکه در حاشیه این کنگره کارگاه‌هایی مرتبط با پیوند و نمایشگاه تجهیزات و داروهای پیوند برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال مقالات و خلاصه مقالات تا پایان شهریور ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس الکترونیکی Www.icti2015.ir آثار خود را ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار