مدیر مجموعه اقامتگاه بوم گردی ساتیاری پاوه گفت: امسال جشن انار در شهرستان پاوه برگزار نمی شود.
کد خبر: ۶۷۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 10 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آزاد مرادی، با بیان اینکه اخیرا مواضع گوناگون و حواشی بسیاری در خصوص برگزاری جشن انار در اورامانات کرمانشاه ایجاد شده، اظهار کرد: در این راستا تصمیم گرفتیم که امسال این جشن را برگزار نکنیم.

وی بااشاره به تلاش و حمایت مسئولین استانی برای برگزاری جشن انار در پاوه، اعلام کرد: متاسفانه علیرغم حمایت استانی، مسئولین و برخی از دستگاه های شهرستان تلاش چندانی برای برگزاری این جشن نکردند.

مدیر مجموعه اقامتگاه بوم گردی ساتیاری بابیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی برای برگزاری جشن ها و مراسم محلی احتیاجی به دریافت مجوز ندارند، عنوان کرد: طبق تجربه ای که از سالهای گذشته داشتیم، در زمان برگزاری این جشن جمعیت بسیار زیادی از گردشگران به اورامانات می آیند که احتمال بروز مشکلات ترافیکی، امنیتی و... را بوجود می آورد.لذا در این شرایط نیاز به دریافت مجوزی از مسئولین شهرستان داریم تا بتوان دستگاه های ذیربط را برای رفع مشکلات احتمالی پای کار آورد.

وی اعلام کرد: این مجوز به ما کمک خواهد کرد تا با کمک دستگاه های اجرایی مختلف جشنواره را با برنامه ریزی درست و منسجم و بدون بروز مشکل خاصی برگزار کنیم.

مرادی یادآورشد: متاسفانه امسال برای برگزاری جشنواره شاهد همراهی مسئولین شهرستانی برای صدور مجوز و پای کار آمدن دستگاه ها نبودیم. در این راستا تصمیم برآن شد تا جشنواره را برگزار نکنیم.

وی بااشاره به اعلام آمادگی سه روستای ساتیاری، دودان و داریان و نیز شهر باینگان برای برگزاری این جشنواره در سال 97، گفت: با شرایط بوجود آمده این جشنواره در هیچکدام از این روستاها و شهر باینگان برگزار نمی شود.

مدیرمجموعه اقامتگاه بوم گردی ساتیاری در پایان عدم برگزاری این جشنواره را باعث لطمه زدن به گردشگری اورامانات دانست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار