بزرگترین زمین ورزشی کشتی باچوخه و ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی کشور در استان خراسان رضوی احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 28 July 2015
احداث گود ورزشی باچوخه که در اردیبهشت سال جاری با حضور جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی و شوشتری نماینده مجلس شورای اسلامی و قامتی فرماندار و قایمی رییس انجمن کشتی باچوخه کشور به زمین زده شده بود، وارد مرحله جدیدی شده است.

صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و خوش باطن رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی این استان که روز گذشته به شهرستان قوچان سفر کرده بودند در محل فرمانداری این شهرستان و با همکاری مسئولان محلی تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه قائمی رییس انجمن کشتی باچوخه کشور به نمایندگی از فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی کشور و آقای خوش‌باطن رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان خراسان رضوی به نماینذگی از اداره کل ورزش و جوانان این استان و رجایی‌نیا معاون فرماندار و محمدی رییس اداره ورزش و جوانان و باتقوی رییس هیات ورزش روستایی شهرستان قوچان و همچنین مهندس حسن زاده شهردار و مهندس معتمدی رییس شورای اسلامی قوچان و احراری عضو شورای شهر به نمایندگی از نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای هیات امنای احداث بزرگترین گود ورزشی انتخاب شدند.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به احداث این مجموعه کمک کردند و مقرر شد، شماره حساب بانکی هیات امنای این پروژه فرامنطقه‌ای به منظور جذب مشارکت و کمکهای مالی، مشارکت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی خیراندیش و چوخه دوست افتتاح گردد.

در این جلسه از کمک فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قوچان در واگذاری یک قطعه زمین به متراژ ۵۰،۰۰۰ مترمربع تقدیر و تشکر شد.

آغاز مذاکرات واگذاری زمین این پروژه بزرگ درباره انجام مسابقات ورزش‌های سنتی از اواخر سال گذشته کلید خورد و در جریان برگزاری مسابقات کشوری کشتی باچوخه در اردیبهشت امسال عملیاتی شد.

برگ واگذاری این زمین نیز پس از تصویب شورای اسلامی شهرستان قوچان و موافقت فرمانداری به اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تحویل گردیده است.

جوانان و چوخه‌کاران و چوخه‌گیران این شهرستان به شکل‌های مختلف از دست‌اندرکاران این امر خیر قدردانی کرده‌اند و چشم به راه آغاز عملیلت مهندسی و اجرایی آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار