مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی گفت: تا پایان سال ۲۰ تیم پزشکی به‌صورت ماهیانه در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم خراسان رضوی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 14 November 2018

به گزارش تابناک : هادی جلالی درباره مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی تا پایان سال اظهار داشت: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان خراسان رضوی و حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «شهید رهنمون» در راستای ارائه خدمات رایگان سلامت در زمینه‌های درمانی، بهداشتی، پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی تا پایان امسال است.

وی افزود: 20 نقطه در سطح استان خراسان رضوی که شامل 11 نقطه در سطح شهر مشهد و 9 نقطه در شهرستان‌ها می‌شود برای اجرای این طرح شناسایی شده است و هر تیم پزشکی در نقاط ثابت مشخص شده به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی با اشاره به اعزام هر گروه به یک منطقه خاص و انجام فعالیت‌ها به‌صورت ماهیانه، تصریح کرد: 20 گروه پزشکی مذکور به طور متوسط بین 4 نفر در گروه‌های عمومی و تا 10 نفر در گروه‌های تخصصی را شامل می‌شوند و در مجموع ماهانه بین 100 تا 200 نفر از بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان محروم استان اعزام می‌شوند.

جلالی خاطرنشان کرد: هر گروه در طی اجرای طرح حداقل 3 هزارنفر را زیر پوشش خود قرار می‌دهند و در مجموع با توجه به جمعیت هر منطقه این تعداد بین 3 تا 5 هزار نفر متغیر است. درصدد هستیم در جریان هفته بسیج نقاط دیگری را نیز در سطح استان شناسایی کرده و با توجه به نیاز مردم و وسعت و تراکم جمعیتی هر منطقه جغرافیایی نسبت به ارائه خدمت‌رسانی اقدام کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار