مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید دارد که «کیفیت مناسب»، «برخورد مناسب» و «قیمت مناسب»، سه اولویت مهم سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای تامین انتظارات شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار است که برای تحقق آن از همه ابزارهای قانونی استفاده می‌کنیم و تمام ظرفیت‌های موجود را به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 15 November 2018

به گزارش تابناک : سعید راد با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان و تامین سبد غذایی خانواده‌ها گفت: برای افزایش رضایتمندی عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونه‌ای اصلاح شود که نه تنها تخلف رخ ندهد، بلکه شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه کنند.


وی در ادامه به مسئله آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیروهایی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار هستند، اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنکه کارکنان این مراکز باید از ظاهر و پوشش مناسبی برخوردار باشند، برای ارتقای سطح کیفی برخورد و تعامل با شهروندان، باید به طور دائم آموزش ببینند.


راد با تاکید بر اینکه کیفیت فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و محصولاتی که در آنها ارائه می‌شود، حیثیت حرفه‌ای ما را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: مجموعه سازمان مدیرت میادین خود را در مقابل ارتقای کیفی خدمات و افزایش کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه می دهیم مسئول می‌داند و شهروندان مطمئن باشند که در جهت تحقق این مهم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان بر اهمیت و ضرورت تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و بازارهای میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: برای حذف واسطه‌ها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، علاوه بر اصلاح فرایندهای موجود، با هر گونه دلالی و واسطه‌گری در این مراکز به شدت برخورد می‌کنیم.

 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار