رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: احتمال دارد سرپرست استانداری شنبه مشخص شود اما گزینه آن قطعی نیست.
کد خبر: ۶۸۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 15 November 2018
به گزارش تابناک : حمید بنایی در خصوص تعیین استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: در باره  گزینه‌هایی که مطرح است صحبت‌هایی صورت گرفته اما هیچکدام هنوز قطعی نشده است.
 
وی ادامه داد: قبل از اننخاب استاندار مجمع نمایندگان با وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهور، آقای واعظی و‌ معاون پارلمانی مجلس دیدار کردند، چیزی که در این جلسه ما خواستار آن بودیم این است که استاندار فرد قابلی باشد و ظرفیت‌ها، چالش‌ها و مزیت‌های استان را به خوبی بشناسد و بتواند هم صدایی و  همنوایی را در مشهد ایجاد کند.
 
بنایی با بیان اینکه استاندار باید جایگاه و حوزه ارتباطی آن‌ با دولت و مجلس بیشتر باشد، عنوان کرد: زیرا استان ما خاص است و بالغ بر ۶.۵ میلیون نفر جمعیت دارد اما باز هم نتوانستیم حق خود را از دولت بگیریم.
 
وی تاکید کرد: ما همواره بر آن چیزی که در بخش اعتبارات، زیرساخت‌ها مانند راه، زائر، ریل و خشکسالی وجود دارد نقد داشته ایم و هنگامی که با اعضای دولت دیدار کردیم
 اعلام کردیم که ظرفیت بالایی را برای ما ایجاد کنند.
 
بنایی با اشاره به عملکرد قابل قبول رشیدیان در دوران مدیریت خود، تصریح کرد: ایشان در مدت مدیریت خود تعامل خوبی را با بخش خصوصی ایجاد کردند.
 
وی اضافه کرد: همچنین دولت قول داده استانداری را لحاظ کند که شاخصه‌های آن با خراسان مطابقت داشته باشد.
 
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در جلسه ما گزینه‌هایی مطرح شد اما هنوز قطعی نشده‌اند، عنوان کرد: بیشترین گزینه‌های که مطرح شده آقایان رزم حسینی، مظفری، نجار استاندار اسبق کرمان، سامانی و از نمایندگان مجلس آقای شوشتری نیز در این رابطه اعلام آمادگی کردند.
 
بنایی ادامه داد: در آخرین جلسه که در خدمت وزیر کشور نیز بوده ایم از آخرین وضعیت سوال کردیم اما ایشان اعلام کردند که سعی بر آن دارند با همفکری و با مشارکت استاندار قابل قبولی انتخاب کنند.
 
وی تاکید کرد: احتمال دارد که از شنبه مدیریت استانداری به شکل سرپرست اداره شود و معرفی شود اما گزینه قطعی ان معلوم نیست.
 
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در خصوص اینکه استاندار جدید که اولویت‌هایی را بایذ در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: ما در کشور صاحب قانون و برنامه ۶ توسعه هستیم که طراحی شده و ما مکلف هستیم به رعایت قانون بپردازیم.
 
بنایی افزود: در حال حاضر بعضی از قوانین ما مغفول مانده و از برنامه سند توسعه استان عقب هستیم اما با این وجود انتظار داریم به این امر بیشتر پرداخته شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار