استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی به مشکلات ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی استان و حل سریع مسائل آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 17 November 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی اظهار داشت: مشکلات 14 واحد تولیدی و صنعتی فعال در استان خراسان رضوی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات و تسهیلاتی برای بهبود فعالیت آنها اتخاذ خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دشمن امروز جنگی اقتصادی را بر کشور ما تحمیل کرده و در این شرایط مهمترین شرط پیروزی این است که همدلی میان مردم و مسئولان افزایش پیدا کند.

رشیدیان همچنین خواستار تعامل بیشتر میان بخش دولتی با بخش خصوصی شد و افزود: امروز باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و کشور برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده کنیم.

وی افزود: حمایت از تولید و اشتغال به عنوان یک اصل محوری در استان خراسان رضوی مورد قبول و تائید است و باید همین رویه از سوی اعضای ستاد تسهیل استان با قدرت و قوت پیگیری شود.

همچنین قربان میرزایی؛ معاون استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار داشت: چالش‌ها و موانعی پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی استان خراسان رضوی قرار دارد که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع این موانع اقدامات لازم صورت بگیرد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ و گسترش اشتغال موجود در استان به عنوان یک هدف در سرلوحه فعالیت‌ها است و در این راستا از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز حمایت می‌کنیم و البته این حمایت به معنای توزیع پول در میان واحدها نیست بلکه درصدد رقم زدن رونق اقتصادی در استان هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار