رئیس شورای شهر مشهد:
رئیس شورای شهر مشهد مقدس گفت:در حال حاضر افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری مشهد در دستور کار نیست.
کد خبر: ۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 23 January 2015

به گزارش تابناک،محسن انتظاری هروی اظهار داشت: اکنون بودجه سال 94 در شهرداری مشهد مقدس در حال برنامه ریزی و بودجه ریزی است و باید به حرف وحدیث‌هایی که در زمینه افزایش دو برابری وجود دارد پایان داد و باید گفت که بودجه سال 94 شهرداری مشهد افزایش دو برابری نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر مشهد مقدس افزود: بودجه‌ای که در سال 91 برای سال 92 تصویب شد مبلغی بیش از 9500 میلیارد تومان برای شهر مشهد مقدس بود که متاسفانه این بودجه واقعی نبود و ما در سال 92 بودجه را مبلغی حدود 7 هزار میلیارد تومان مصوب کردیم که میزان بودجه واقعی شود اما این گونه نبود و متاسفانه این مهم تنها در شعار تحقق یافت و میزان اختصاص یافته این مقدار نبود.

انتظاری هروی بیان کرد: بودجه سال 93 را حدود 6 هزار میلیارد تومان قرار دادیم که این میزان، نزدیک به واقعیت باشد و بتوان این مقدار را به بودجه شهر اختصاص داد تا بتوانیم بستر مناسب این بودجه را فراهم آوریم.

وی گفت: خوشبختانه تا حدودی توانستیم این کار را انجام دهیم و اکنون برنامه ریزی ما این گونه است که مقدار میزان بودجه سال 94، صد درصد واقعی باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به رکود اقتصادی که در کشور به ویژه در زمینه ساخت و ساز‌ها وجود دارد ما اکنون باید به این نتیجه برسیم که میزان چشم انداز پروژه‌های اقتصادی سال آینده شهر چه مقدار است تا بتوانیم از این طریق میزان بودجه را کاملا به واقعیت نزدیک سازیم.

رئیس شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: اکنون مصوبه بودجه سال 2017 که در آن سال مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام قرار می‌گیرد مصوب شده است و اکنون ستاد این مهم تشکیل شده است اما باید این نکته را در نظر داشت که باید هم دولت و هم مدیران شهر مشهد نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

انتظاری هروی در زمینه بلندمرتبه سازی‌های شهر مشهد اظهار داشت: بلند مرتبه سازی در شهر مشهد یک بحث فنی است که هم اکنون ما آن را در شورای شهر مطرح کرده‌ایم اما هم اکنون مسئله‌ای که کلان شهرهای جهان در دنیا در حال روی دادن است تنها مسائل فیزیکی نیست بلکه در کنار ساخت و ساز‌ها مسئله فرهنگی است.

وی گفت: اکنون در طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد که طرح جامع آن تصویب شده و طرح تفصیلی آن پس از 40 سال در حال تصویب است توجه ویژه‌ای به بلند مرتبه سازی‌های شهر مشهد شده و باید این را دانست که هدف از اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد این است که بتوانیم آرامش کاملی به ساخت و ساز‌ها و مدیریت شهری در شهر مشهد باز گردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار