امام جمعه پیرانشهر:
امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه بسیج برای پیشرفت جهان اسلام موثر است گفت: بسیج وسیله شکست‌ناپذیری کشورهای اسلامی بوده و در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز، با وجود اینکه دشمنان تمامی امکانات را برای شکست کشورمان در اختیار داشتند اما با حضور بسیج نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 23 November 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: تولد پیامبر اسلام(ص) دنیای تاریک شرک و بت‌پرستی را به توحید و وحدت تبدیل کرد و علاوه بر آن ایشان با 23 سال پیامبری، بر کل جزیره‌العرب مسلط شد و فقر و محرومیت را محو و به جای آن اخوت و برادری را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) نامگذاری شد افزود: در هفته وحدت مسلمانان شیعه و سنی همه جمع شده و مباحث وحدت را مطرح می‌کنند که بسیار تاثیرگذار است به ویژه اینکه کنفرانس کشورهای اسلامی در تهران برگزار شده و در آنجا بسیاری از مسائل مربوط به مسلمانان مطرح و برای آن چاره‌اندیشی می‌شود.

امام جمعه پیرانشهر به ظلم‌ها و ستم‌های دشمنان در منطقه اشاره کرد و گفت: در این رابطه جهان اسلام باید استقلال خود را حفظ کرده و زیر سایه ظلم و استکبار نروند و با وحدت و همدلی، خود را از زیر یوغ استکبار خارج کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج برای پیشرفت جهان اسلام موثر است افزود: بسیج وسیله شکست‌ناپذیری کشورهای اسلامی بوده و در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز، با وجود اینکه دشمنان تمامی امکانات را برای شکست کشورمان در اختیار داشتند اما با حضور بسیج نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

محمودی به مسئله یمن اشاره کرد و گفت: متاسفانه قدرت‌های شیطانی برای شکست یمن، فقیرترین کشور عربی نقشه کشیده و درصدد نابودی این کشور هستند چون ملت یمن به دنبال استقلال بوده و بنابراین به صورت بی‌رحمانه مورد حمله عربستان قرار گرفته‌اند و زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی آنان توسط آل سعود از بین رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار